Tugce_pnrgl Merhabalar sol taraf kasık ve rahmim zonkluyor hafif ağrı oluyor kasıklarda uzanınca geçiyor biraz yaşayan var mı acaba aranızda.
merviss21 Tugce_pnrgl İlk hamilelik mi? Benim çok oldu özellikle ilk hamileliklerde kas sisteminden kaynaklı ağrılar oluyormuş. Normalmiş. Sadece dayanılmayacak noktaya ulaşıldığında kontrol öneriliyor.
Tugce_pnrgl merviss21 " evet ilk gebelik benimde tecrübeli olmayınca biraz huzursuz oldum dayanılmayacak kadar değil yorgunluğa bağlıda olabilir mi acaba diye düşünmüştüm bu arada teşekkür ederim yorumlarınız için.