Ece06 Kızlar 37+2 yim Doktorum kilosuna 3606 dedi boyu 52.5 cm çıktı ve 10 gün ilerde görünüyor gelişimi bi de kafa çapı normal bebeğe göre büyük göründü acaba normal doğum git gide benden uzaklaşıyor mu sizlerin nasıl kilosu boyu bu haftalarda
OktayMeltemSahin Ece06 bizim kontrol bugündü kafa çapı 11 cm e kadarsa normal doğuma engel değilmiş kaç cm di ? Önemli olan o benimki 10 cm çıktı.
Prenses_annesi Ece06 bende 38 de gitmiştim dr kafası sınırda demişti 39 da çatı muanem var banada normal doğum benden uzaklaşıuor gibi geliyor hayırlısı olsun ne diyelim
Ece06 OktayMeltemSahin 37+0 da kafa çapı 9.10 yazıyor netten baktığım zaman normalin üstü değer çıkıyor