Minikanne10 iğnenin ücretli olup olmamasının gittiğiniz hastane ile ilgisi var mı yok mu bilemiyorum ama şöyle bir durum var bu iğneyi yapan 2 firma var iğneler aynı sadece isimleri firmaları farklı sigorta ile alıyorsanız birinde 3₺ ücret çıkıyor diğerinde fazla ücret çıkıyor bana bunu eczacı söylemişti.
Bende özele gidiyorum doktorum bana ücreti fazla olanı yazmış bende doktoruma sordum diğerini alsam olur mu aynı iğnemi diye teyit aldım olur farketmez aynı iğne dedi onu aldım