seda2209 yanma için rennie gaviscon gibi şurupları iç hiç olmazsa o anlıl rahatlatıyor.bende şimdi içtim hatta. Bulantı için bir şey diyemeyeceğim birinci oğlumda doğuma girerke bile istigfar ettim ben . Benim kusmalarım ileri düzeydeydi. Prilam dr diğerlerine göre daha çok fayda sağlıyordu .