Ebru245 banada bu yüzden 39. Haftaya sezeryan randevusu verdi. Bazı deneyimli doktorlar bebeği döndürebiliyormus ama benim suyum az diye o riske girme dediler. Sağlıklı olsunlar da sezeryan olsun 🥰 ha birde suyun gelince veya sancı gelince bir anda bebek o esnada da dönebilirmis. Benim doktorum öyle bir durumda direk hastaneye gel evde bekleme dedi çünkü 2. Doğumum rahim ağzı kolay açılır eğer bebek donmeze direk poposuyla yola çıkar en azinda beklemek istersen bile bizim gözetimizde ol dedi ☺️