Kızlar ben İstanbul bagcilarda oturuyorum. 2 yıldır çocuğum olmadigi için devlet Hastanesi’ne gidip geliyorum bütün tahlillerim yapılıyor. Ama randevu bulup doktoruma gidemedigimden dolayı sürekli tahliller yenileniyor ilkdefa bütün herşeyi bitirdik bu sefer yine doktora randevu bulamıyoruz. Artık bu durumdan çok sıkıldım gerçekten. Özelde sonuclarimizi goturdugumuzde bizimle ilgilenip bize bı yol çizen doktor istiyorum önerilerinizi alabilirmiyim.