Meryy69 merhaba benim ilk oğlumda öyleydi çok sakin doğru düzgün hareket etmezdi, bende burdaki postalarda hareketli bebek veya beni geceleri uyutmuyor hareketleri dediklerinde tuhafıma giderdi ama her bebeğin tabiatı farklı. Oğlum doğdu nerdeyse 2 yaşına girecek mızmız ama sakin bir bebek çok şükür de bizi çok üzmedi. Şimdi 35 haftalık hamileyim ama bu seferki oğlum da maşallah çok hareketli mesela özellikle geceleri bir veya 2 saat hissetmezsem korkmaya başlıyorum acaba bişey mi oldu diye. Yani hiç üzülmeyin her bebek farklı, Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşaallah