Hazasel Bu şekilde çift cinsiyetli insanlara hünsa deniliyor , kız ya da erkek demek için biraz aceleci davranmışlar keşke unisex bir isim kullansalardı. İleride nasıl hissediyorsa ona doğru yöneliyorlar yani bu çocuk ergenlik döneminde erkek gibi de hissedebilir ve ismi Ela bence olmamış 😌 çevrem de duymadım hiç ama kuzenimin bir tanıdığı da böyleymiş ve çocuğun ailesi ona kız ya da erkek gibi davranmamış hep ortak ilerlemiş çocuk biraz büyüdükten sonra kadın gibi hissettiğini annesine söylemiş neyse ki ismi denizmiş sıkıntı olmamış yani ortamlar da vs 😌