Tubasim bana 6ay bekle demesi psikoloji açısından dedi bir tane çocuğun var zaten acele etme dedi ama istersen bir ay sonrada gebe kalma şansın olursa kalırsın dedi düşüklerden ne kadar beklenirse o kadar iyi olduğunu söyledi kafam çok karışık hakkımızda hayırlısı bi kaç arkadaşla konuşuyoruzda onlarda 6ay çok uzun diyolar bende öğle düşşnüyorum yinede herşey Allahtann cnm