Birkuzucukbeklerken Linamom41 desene erken ya da geç gelmezlerse dogumumuz ayni olacak benimki ablası gibi olursa 39. Haftayı görmeyiz biz 😅😅
Linamom41 Ayse34- Ay maşaAllah geldi gelecek. 🧿 Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah. 🙏
Linamom41 Birkuzucukbeklerken Aynen öyle, belki de aynı gün doğuracağız.🤭 Sağlıkla gelsinler inşaAllah. 🥰🙏