Merhaba bn çok istemiştim koymaya kayın pederimin ismini çok seviyorum Abdulsamet ismi eşim de yiğit Efe yiğit Ömer seviyordu karar veremedik 😂 en sonunda Muhammed çınar olsun dedim oda tamam dedi öyle koyduk ama bir oğlum daha olsa Abdulsamet koymak istiyorum 🙈 yani belki kayın pederimin ismi Abdulsamet olmasa koyarmiydim bilmiyorum ama İslami ismi olduktan sonra koyardım diye düşünüyorum 😊gazaniz mübarek olsun 😂