Adetime 6 gün var fakat sürekli göz kararmalarım ve iştahta aşırı açılma var sürekli acıkıyorum , kasıklarım da ağrı yok , işin en kötü tarafı geçen ay meme küçültme ameliyatı oldum göğüsümde değişiklik görmem imkansız durumda , sizce adetimi mi bekleyim yoksa hemen yarın gidip test mi vereyim kan testinde çıkar mı şuna hesap yapıldığında 3 hafta 2 günlük görünüyor kan testi sağlıklı bi sonuç verirmi yani hamileysem çıkarmı ?