Ddmylmz Haftama gireceğim 2 haftadır uyku sorunu yaşıyorum. Yaşayanlar var mı? Sıcaktan kaynaklı mı? Yoksa vücudum kendini uykusuzluğa mı alıştırıyor anlam veremedim
2bebe1gebe Ddmylmz 31+2yim bende sıcaktan sanırım 2 gecedir uyuyamıyorum hele rahat hiç edemiyorum bi rahat uyku pozisyonu bulamadım 😂
Zeynephumeyra Ddmylmz doguma yakin bende oyleydim digumdan sonra 1hafta kadar faln kendim Uyuyamadim uykusuzluga alistgim İcin sonrasinda normale döndüm