Yasee1616 Merhaba.33 hadtalık hamileyim ayak bileklerim ağrı yapıyor ve çok şiş. Başına gelen var mj hanımlar ne yapmalıyım
155598 Yasee1616 37+6 benimde aynıydı hatta ayak bileklerim bildiğin balon gibi oluyordu biraz yukarı dik buz falan yok ben yarın kısmetse doğuma gidiyorum benim yolum bitmiş ayaklar da yavaştan dur demeye başlamış oysaki 😅😅
Minnak-annesi_ Bende 35+1 haftaliğim ellerim ayaklarim şiş ve ağrlili anca doğumdan sonra keçer.bol su içiyorum