temmuzannesi01 Allah razı olsun canım
Normal doğum yapmadım ama yüzlerce doğuma girdim mesleğim gereği
Yani sana şöyle anlatayım sancılar başladığında sen zaten anlarsın normal ağrılar olmadığını çok sık kasılmalar olur regl ağrılarının daha fazlası düşün dinlenmek istediğinde geçmez ama senin bu ağrıları telaş ve panik yapmadan karşılaman lazım eğer sancılarının bi kısmını evee atlatmak istiyosan sancılar başladığında daha sıklaşmadan bol bol yürümen lazım yürüyüş rahim ağzını açar ve doğumu kolaylaştırır ağrıların sıklaşmaya başladığında ılık bi duş alıp hemen hastaneye gitmen lazım ama tabi herkeste bu süreç farklı ilerliyo bazı insanlarda sancılar başlar başlamaz direk hastanede olman lazım bebeğin fazla su kaybetmemesi için ya da hemen sıklaşıp doğum başlayabiliyo doğumun en büyük belirtiside büyük tuvaletini yapma isteğidir ama kesinlikle tuvalete gitmemen lazım hemen hastaneye gidilmeli hastanedeysende ebeye veya hemşireye haber verilmeli
Biraz uzun oldu ama umarım yardımcı olabilmişimdir şimdiden çok geçmiş olsun Rabb’im sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin minik kuzuyu,🥰