İyi geceler kızçeler..😊
38+1 olduk ve bugün kontrolümüz vardı nst herşey temiz çıktı alttan muayene oldum ama rahim duvarın hala kalın dedi sanırım uyartı gönderdi alttan bakarak ve lavaboya gittim yoğun bir nişanla karşılaştım bakalım doğum ne zaman başlar 🤷♀️