Kızlar merhaba🤍 Az önce birkaç damla kahverengi kanamam olduğunu gördüm. 7+3 haftadayız. Daha öncesinde yerleşme kanaması vs. Hiçbir lekelenmem olmamıştı. Allah korusun akla ilk düşük geliyor. Süreç nasıl ilerlerse normal nasıl ilerlerse risk oluşturur doktoruma gitmem gerekir bileniniz vardır mutlaka?