Beşik beşiktir. İlk gebeligimde Bi kadından ikinci el almıştım anne yani ben kullandım bir arkadaşım kullandı şimdi başka bir arkadaşım kullanacak ben ikinciye hamileyim alıp ben kullanacağım. İlk kullanimim 8 ay oldu sonra oglum ustunden bir kere atlama girişiminde bulundu montessori yatak aldık artık orda yatıyor. Eğer uzun süreli beşik kullanmak gibi bir düşünceniz yoksa çok para vermeyin derim .