Uzatmaları oynayanlar var mı😀hiç gelesi yok
gizzemj oy bitmiş maşallah 😍 ilk bebeğimi 39+3te doğurdum şimdi çok yeniyiz
gizzemj 40 haftayı tamamladım. ☹️
gizzemj ilki 39+2 suan 37+6 ne zaman gelcek merak ediyorum😍🤲🏻
gizzemj dogum yaptın mı ☺️