Ervanin_annesi Sıcak bir suya otur sen 1 saat kadar sonra sancıyı nasıl getiriyor gör 😃 hatta bunu hemşire tavsiye etmişti sonra merdiven in çık çömelme hareketi yap . şuan bile yapabilirsin . açıklık olduğunu şöyle anlıyorum sancılar git gide çoğalıyor o şekilde birde sıklaşıyor alt tarafın kasılıyor hatta kafasının aşağıya doğru geldiğini hissetmiştim ilk doğumumda. hemşire bana sen asla normal doğuramazsın bebek yüzü üstü geliyor dedi bende dedim doğururum başarıcam kendimi bol bol motive ettim hastahaneyi inleticeme kendini motive etmek güç veriyor birde dua edince 👍🏼