Senaustunbas Kızlar 39+0ım hiç-bir belirti olmayınca bir yerde okumuştum hint yagi tavsiyesini sizce içsem mi bebeğe zarar vermez değil mi deneyen var mi?
melisa_serkan Senaustunbas yurt dişindaki iyi bir doktora sordum bu tarz şeylerin bir yarari yok dedi vakti gelen bebek öyle şeylere ihriyaç duymaz dedi rahimi açmanin en ideal yolu merdiven ve yürümek bende denicektim doktprum gerek yok sagliksiz diyince içmedim