Efemom2
Bizimde son 65 gun cogu seyi hallettim sampuan pisik kremi tarzi seyler ve kendime alacagim seyler kaldi onlarida en kisa surede halledecegim insallah henuz bebisimin kiyafetlerini yikayip utulemedim 33 34 hafta gibi yapmayi dusunuyorum. Zaman gercekten cabuk geciyor heyecan basladi bende de bir de dogum korkusu basladi hayirlisi bakalim zamaninda bir avazda saglikla bebislerimizi kucagimiza aliriz insallah 😊