rizelipek her hastane yapmıyor demekki canım benim görumcem de bende farklı hastahanende yapmamıza rağmen ona doktoru gene bastırdı pis kan gitsin diye 2018 ve 2019 seneleriydi banada öyle dedi doktorum sordum eskide kaldı onlar dedi He sonrasında da bi sorun yaşamadım