Bugün ovülasyon testi yaptım çift çizgi net gördüm sabah bişeyim yoktu ama şimdi yumurtalıklarım da öyle bir ağrı var ki dayanamıyorum iki büklüm oldum ayakta duramıyorum arkadaşlar başınıza böyle bişey geldi mi yatsam da geçmiyor ağrısı yumurtalıklar çatlama yapınca ağrı olur mu?