Eslemiqooo Karnımda 2 gündür sertlik var bebeğimin hareketleri azaldı. Ve adet olcam gibi bir hislik var hafif hafif agrım ve ateş basma var ?
Zehra-46 Eslemiqooo son bir haftadır aynı durumdayım 40. Haftadayım ama gelen giden yok yani 😂 bide kız bebek
smg95 Eslemiqooo benim asıl büyük sancılarımdan önce tüm gün adet ağrısı gibi bir ağrıyla dolaşmıştım sonra gece yarısı düzenli asıl sancılar başlamıştı
Deletedmom_110 Eslemiqooo ya haftana göre gayet normal kasılmaları takip et sancın da sıklaşıp şiddetlenirse doğum başlamış demektir tabi suyun nişanın falan da gelir öyle anlarsın zaten