Merhaba hanımlar. Cuma günü spinal sezeryanla oğlumu kucağıma aldım. Uyustuktan sonra sondam takıldı, uyusuklugum gecmeden çıkarıldı. Ama ilk idrarımdan beri çok yanma var. 2 gün önce kontrolde doktoruma söyledim monurol yazdı ama fayda etmedi. Acaba sonda tahriş mi etti başına gelen var mı acaba?