Zehra65_ Kızlar merhaba Sakarya da özel hastaneye giden ve doğum ücretleri hakkında bildigisi olan var mı?
GgKk654 @Ecrin54 hamile olduğumu öğrendikten sonra3.fiyat değişimi. Fırsatcılıktan bşka bişey değil nasipse devlete döndüm ben şu devirde 5500 fazla yinede zorlayacaktık ama 7000e gerek yok şahsen. Yeni hastanedende memnun olan çok fazla kişi var
Ecrin54 GgKk654 bende devlete döndüm son ayımda acildekiler insan gibi olmasada doğumhanede iyi davranıyolar diyolar
GgKk654 @Ecrin54 Rabbim iyi insanlarla karşılaştırsın cümlemizi inşallah tamamen şans ve nasip işi. Özelde de aynı şekilde kötü muamele yapanlarda illaki oluyo