tecrübe benim değil ama 2 gün önce arkadaşım da sizinle aynı günde doğumunu yaptı 40+5 hiç bir şekilde açılması olmadıgi için suni sancı çok acıtır dediler ve fitille başlatmaya çalıştılar ama acilmasi asla ilerlemedi ertesi aksama kadar bekledi. bebek çok strese girmiş acil sezaryene aldılar. özetle fitilee doğum acilma cok yavaş ilerliyormus.