Valla ben hamileligimden hiçbir şey anlamadım ilk günden bugüne hep sorun yaşadım. Kendi sağlık sorunlarım vardı hamilelik daha çok arttırdı şimdi 33+3 üm 8 10 gündür erken doğum riski var hastane vs uğraşıyorum . Karnım daha yeni böyle büyüdü etti sevilecek kıvama geldi yani ama ben hiç tadını çıkaramadım üzücü açıkçası aldığım hamile elbiselerini giymekte nasip olmadı hep uykusuz geceler hastaneler. Cocugum olacağına sevinçliyim fakat hamilelik sürecime sevinemedim.