HappyBabyy Kuzenimin ismi Musab Efe ve çoğu insan Musab ismini söylemekte baya zorlanıyor. Hatta geçen gün kendisi bile ismimi soranlara Efe diyorum çünkü Musab’ı kimse düzgün söyleyemiyor diyordu. Sizin ikinci isim de söyleniş açısından biraz sıkıntılı bence, o yüzden Ömer Asaf.