KarnkarldG instagramda çağrı gülümser var doktor bi bakın son postuna gebelik şekeri yüzünden 4 bebeğini 30 lu haftalarda kaybetmiş onu okuyunca da yaptırmıcam diyip bebeğinizi riski atcak mısınız merak ediyorum gerçekten hiçbir zararı olmayan bi test asıl yapılmadığındaki sonucunu bi okuyun bence