Elifnrcn 😂😂😂 benim biraz karışık ben aşılama yaptırmıştım 13 gün sonra kan vermen gerek ben ilkin de verdim ama çıkmadı ikincide de test yaptım ama negatif çıktı 4 ay adet olmadım bende kisten dolayı zannediyorum gittim kan verdim nisanın 20sinde sonucu öğrendim 17 hafta 4 günlük hamileymişim şok oldum.. Ve hiç anlamadim hamile olduğumu 20 günde oruç tuttum herşeyi yapmıştım. O yüzden gidin kan verin öyle bir şüpheniz varsa.