Semrasular Kızlar ben 32.haftamdayım annem göğsünü sıkınca süt geliyormu dedi bende hiç denemedim dedim. Sonra sıktık ve geldi beyaz değil tabi su gibi rengi ama geliyor ben şaşırdım görünce 😁
gurbetcianne97 Semrasular kendi akmadıkça sıkmayın lütfen. İlk sütünüz bebeğiniz için çok önemli ayriyeten kasılmalara ve erken doğuma sebebiyet verebilir. Sağlıkla kucağınıza alın inşallah ☺️
Aybarsss0606 Semrasular o ilk süt çok önemli bebek için ve en yararlı süt , 28 haftamda gelmeye başlamıştı hatta üst değiştirirdim öyle gelirdi , doğumdan sonra da sütünüz fazla geldiğin de sağın dolaba atın hiç bir sütü atmayın 🌺
ebrulegarci 21 haftada başladı 26 haftaya kadar halen devam ediyor sıkmadan kendiliğinden şeffaf şerbet kıvamında su benzeri sıvı geliyor banada sıkılmamasını söylendi
hilal2022 Haftamda geldi doktorun sıkma dedi bazen kremleyip yagladigimda geliyor ama çok dokunamamaya çalışıyorum
Ecceee Semrasular annenizin bunu biliyor olması lazımdı, asla sıkmamanız lazım..ben de meraktan sıkmıştım iki gün karın ve kasık ağrım oldu..oksitosin salgılanıp rahmin kasılmasına sebep oluyor