Merhabalar . Nova tüp bebek merkezinde ahmet erdem hocamı öneririm. Muayenehanesi de var ato da. Biz eşimle aşılama için gitmiştik ve 2. Denememizde pozitif sonuç. Ben yumurtalıklarımda iç kanama, ve kist sonucu tedaviye başlamıştım. Çok muazzm tatlıdır ve titizdir.