Dua_AseL gittim canm , umran hanima muayene oldum ama ben pek isinamadim o enerjiyi alamadim , giriste dogum paketi icin fiyatlandrma var irayla görüştük o kadinda mesela pek sicak samimi gelmedi bize eşimde hoşuna gtmedi . 7bin dogum paketi fiyatymis. Eşim le başka hastanye gtmeye karar verdik