Dua_AseL
Akrapol hastanesi ümran hanıma gidiyorum
Daha önce çalıştığı yerden araştırdım onu gittim memnun kaldım 4d usgsi de var 20 dk falan muayene sürdü herşeyi anlattı defalarca sordu bir sorun var mu diye . Tam bi fiyat performans hastanesi dışardan bakınca pek bi güven vermıyordu iyice araştırdım içini yönetim ebe kat odalar prosedürler vs hemde hiç ücret almadan fiyat sabitlediler Şubat ayında baya uyguna gelıyor doğumumda hemşireyim benı rahatlattı ve guvendım ıns doğumda da fikrim değişmez