Ezo25 Ben hiç daha önce ovülasyon yapmadım, uygulamadan takip ediyordum ama herkesin ona uygun olmuyomuş. Uygulamaya göre hep 11. Günü falan gösteriyor. Ben 24 günde bir adet oluyorum. Bakalım bu ay kaçında yumurtlama olacak. Ben 2 gündür yaptım ikiside aynı çıktı hele silikler. İnşallah bu ay beklediğimiz güzel şeyler olur canım benim🙏🏻 Sanada atarım koyulaşınca bana yardımcı olursun sen yine bana nazaran tecrübelisin. Benimde 5. Deneme ayımız bu arada.🙏🏻