La_Liberte Nzfdzg37 benim değişmedi, değişmez de çünkü net gördüm. Ama değişenleri de çok gördüm. Daha dün keşfette önüme çıktı. Doktorlar kordonu pipi sanıp, pipiyi de kordon zannedebiliyorlar 🙈
Melekprenses Elifmert1 27 erken değil o zamana kadar pipi gördünüz mü ayrıntılı da ne dendi birde erkek değişmez derler ya. Ne sıklıkla doktora gittiniz
Elibo La_Liberte valla doktor banada net gösterdi ama kıza döndu geri detaylıyı beklıorum kafa yemelik oldum
La_Liberte Elibo hatırladım sizi ☺️ Sizin 12. Haftada söylemiş galiba sanırım o haftalar kızlarda da çıkıntı oluyormuş. Ama sizin sanırım çok barizmiş 🙈 acaba kordon muydu?
Elibo La_Liberte hayır kordonu ustteydı ilk gösterdiğinde 17 de korldon vardı ama kız dedi cıkıntı yok dedi geri netleşşin dıe 18 de gittim hazırlık yapabilirsin erkek dedi devlete gittim oda keson kız dedi🤦♀️