Merhabalar ben şuan 38+3 haftalığım minikten sancılarım varmış ben aşırı hissetmiyorum ara ara giriyor, kafası aşağıda ama kanala girmedi hala karnım çok dik mide sorunlarım, nefessiz kalmaya devam ediyorum sizlerin nasıl ilerledi kaçıncı hafta da kanala indi ve en önemlisini kanala inmesi için neler yapmalıyım?🌸