Duruyzc Tam 17 haftamız oldukk nasıl geciyor kalçama kramp ve ağrı var surekli sağda anlayamadıgım. Şu ana kadar kaç kilo aldınız kızlar😌 göbişler cıktı mı benim henüz minicik cıktı nasıl geciyorr
Eflatunpembe Duruyzc Benimde göbek deliği hizasında sağa doğru çizgi gibi bir sertleşme ve ağrı oluyor ara ara😔bazen ani kramp gibi giriyor oraya
Asil_hatun Duruyzc 16+6 günlük bizimde göbeğim baya var 3. Hamileligim ondan herhalde arada bir ayağa kalkınca aşağı dan bi kramp giriyo sonra geçiyor en güzel en rahat zamanları aslında 6. Aydan sonrasi zor olur
Duruyzc Eflatunpembe yaa aslında doktor bu haftalar artık agrilar bel vs olabilir demisti normal😑 Hissetmeyi bekliyorum hissetsem bi bebisi sanki kramplar gececek gibi😇
zeynepikra_61 Eflatunpembe ya tıpkı beni anlattınız bu akşam resmen ağladım nedendir anlam veremedim 🥺
mertveannesi2211 Duruyzc bende hiisetmiyorum ama doktorum ilk gebelikte 19 ve 20. haftalara kadar hissedilmeye bilir dedi
Eflatunpembe Duruyzc ilk bebeğiniz mi? Ben hissediyorum hafiften bir süredir ama kramplar artıyor azalmak yerine
Eflatunpembe Duruyzc Daha erken ama ilk bebeklerde daha geç hissediliyor. Karın büyümesi bile fark ediyor bebekten bebeğe
Eylul2019 Duruyzc cok sukur gayet guzel ve rahat geciyor.hareketlernide hissediyrn bir sorun yok smdilik.tek sknti cinsiyetini ogrenemedim hala
Eflatunpembe zeynepikra_61 sanki ayaklarını dayayıp geriniyor gibi tam o noktada ya da bir damar sertleşiyor kramp girer gibi ama ne olduğunu çözemedim. Doktora da soramadım bi türlü. Bir bilgiye ulaşırsanız benimle de paylaşın lütfen
mertveannesi2211 Duruyzc birde cinsiyet öğrenemedim bir türlü ben merak ettikçe o kendini döndürüyor sanırım 🤭
Eylul2019 Duruyzc gittim yasadgm yerde 1 tane dr var tayini cikmis 🤣🤣saka gbi..birdaha ne zamn gelir bilinmez
zeynepikra_61 Eflatunpembe inan bende çok merak ediyorum sertleşiyor birde sag kasigimin olduğu taraf çok hassas kramp tarzı evet bıçak saplanır gibi saniyelik oluyor ama cidden çok yorucu bir durum 🥺