Hamik 7+3 haftalık ikizlere hamileğim karnımda bi gerginlik var ayrıca göbeğim baya baya belirgin ilk bebeğimde bu kadar çabuk çıkmadı. İkiz anneleri varsa eğer belki birşeyler söylerler. Hayırlı geceler
Kaya13 Hamik şu an karın olması imkansız gibi ilk dönemler gaz şişkinlik oluyor ondan kaynaklı göbek gibi gelebilir size sabah uyandığınızda görürsünüz zaten geceye göre baya iner karnınız