deryacakir5 Kızlar tuvalete nasıl çıktınız 10 cm açıklıkla normal doğumdayken cocuk ıkınmaya rağmen inmedigi için sezeryana alındım Tuvalete nasıl çıktınız ? Gaz giderici neler kullanabilirim gaz sıkışması yaşıyorum yardımcı olur musunuz sancılarım çok fazla
Esmihan deryacakir5 tuvalet içinde kayısılı meyvesuyu hep içtim 4 gün sonra çıktım rahat şekilde ekmek felan hiç yememistim
Zuhalsareelif deryacakir5 aynen bende oleydım canm aynı durumu yasamızı senle benm bebegım kakasını yaptı benm ama
bebek- deryacakir5 3 gün oldu sezeryan oldum 2. gün çıktım tuvalete ama sanki antibiyotik beni ishal yaptı ondan rahat çıktım
silan-1 Sezeryan sonrası 6. Günüm bol bol su içtim öyle tuvalete çıkabildim gaz sıkışması için hafif hafif yürüyorum ama su içmek dışında hiçbir şey iyi gelmiyor
deryacakir5 silan-1 peki oturup kalkarken ayağa vs dikiş yerleriniz yanıyor mu ağrı dışında yanma gibi daha cok ?
Esmihan deryacakir5 evet canm yaniyodu çok fazla iç dikişlerden kaynaklı şancı içinde yürü bol bol kimyon çayı iç sürekli
deryacakir5 Esmihan ah yürüyemiyorum adim atarken bile sanki içimi kesiyorlar gibi cok direniyorum ama en fazla yuruyebildigim tuvalete gidip gelmek yanlış yapıyorum ama dayanamıyorum 😪
deryacakir5 Esmihan ben ekmek yedim tabi bana yiyebilirsin dediler çünkü yemeseydim aslında kimyon çayı ve meyvesuyunu denicem teşekkür ederim ❤
deryacakir5 Zuhalsareelif benimde kafa çap duruyormuş ama anlayamamislar bosu bosuna çektim hem kendi sancim hem suni hem ameliyat yarasi hem alttan açıklık ebe ve doktor önemli
deryacakir5 bebek- evet kimisi ishal olduğunu söylüyor yani bilemiyorum ama gaz sikismasindan daha iyi gibi sanki
Tombikbebek deryacakir5 size tavsiyem eğer ağrı kesici kullanıyorsanız ilacınızı içtikten sonra 15 20 dk sonra bol bol yürüyün o ağrı kesicinin etkisiyle daha rahat yürünuyor.
Esmihan deryacakir5 ne kadar çok yürürsen o kadar çabuk iyilesirsin ben hep yürüdüm uzanıp kalkması çok zor diye hiç uzanmadım hep oturdum
Esmihan deryacakir5 dene canm çok geçmiş olsun bu günler hemen geciyo sabret bende dün gibi doğum yaptım 10 aylik olduk bile
Yerfistiklarininannesi deryacakir5 kayısı hoşafı içtim bide sol tarafta saat yönünün tersine bagitsak masajı ayaptim çok ise yaradi bitter cikolata ve kahve bide
deryacakir5 Yerfistiklarininannesi suan bitter ve sade kahve deniyorum teşekkür ederiim kayisi hoşafıni da yarin deneyeceğim kesinlikle teşekkür ederim
Yerfistiklarininannesi deryacakir5 bode bol bol yürüyün iyilesmenizde daha cabuk olur benim dr görmeye gelince sirtima vura vura yürüttü beni minik minik yuruyun
Eceelisaefe Gaz çıkarmak için sakız önerdi doktorum sakız çiğnemek çok iyi geldi bide kivi yedim işe yaramıştı
Pitircikk deryacakir5 bana hastane kayısı hoşafı getirmişti sanırım o iyi geldi, ilk gün yürüdükten sonra gaz da çıkarabildim tuvalete de çıktım.
deryacakir5 Pitircikk ah ah bizimkide mercimek çorbası getirdi özel hastane olmasına rağmen sezeryan için mercimek hemde 🤣🤣
Birannisbirbebis deryacakir5 benim doktorum bol bol su ve sade kahve önerdi işe de yaramıştı birde şekersiz kayısı kompostası içtim her gün bir bardak hiç sıkıntı yaşamadım