Kızlar gözlerimin ucu altları felan aşırı derecede kaşınıyor yerimde duramıyorum adeta. Dayanamayıp kaşımaya başlayınca devam geliyor kendimi alıkoyamıyoyorum sonrasında koyu yerlerinden sıvı geliyor. Doktora söyledim tahlil istedi sonuçlarda bir şey çıkmadı. Geçer diye bekliyorum ama geçmiyor baya oldu. Başına böyle bir şey gelen var mı kızlar