Siz bata şukadar var diyorsunuz ya her ay aynı mı oluyor hiç bi şaşmıyor şaşıyorsa bat ı neye göre alıyorsunuz kafamda deli sorular 😂😂😂
Ben yine dayanamıyorum reglime (28gün sayarak) 7 gün kala test yaptım negatif çıktı. Yarın 4 gün kalmış olucak . Ama bazen reglim gecikiyordu 30-31 günde bir oluyordu. 30-31 olarak hesaplarsam döngümü 6-7 gün kalmış olucak .. Yarın test yapmamak için zor tutuyorum kendimi. Sizce döngü günümü hangi aralıkta tutmalıyım. Son 2 yıllık döngülerime baktım 14 ü 28 günde bir olmuş. 10 u 30-31-32 günde olmuş…🤔