Bussyldrm bende 33 haftalık oldum, kesinlikle beslenmene dikkat etmen gerekiyor yoksa erken doğum olabilir. Gebelik şekerine baktırman lazım ve mutlaka yemene içmene dikkat et, şekerli, tatlı, hamur işi, makarna patates vs gibi şeylerden uzak dur. Hatta doktorum bana kavun karpuz gibi çok şekerli meyveleri bile tüketme dedi. Canım çok isterse eğer haftada bir kez bir küçük porsiyon kadar yiyorum zaten zamanla alışırsın canın o kadar istemez. Daha doğuma varmış bunun en önemli yanı beslenmeye dikkat etmek eğer dikkat edersen düzelir çünkü doğuma epey var daha