Merhabalar arkadaşlar bebeğim bugün yine nst de hareketleri yok denecek kadar az çıktı doktor su, çikolata, yemek vs. Ye tekrar edelim dedi ikincide ise sanırım daha hareketli idi bana eve gidebilir sin suyun vs geldiğinde mutlaka gel dedi anlamıyorum neden nst de böyle oluyor. Orda sanki hiç hareket etmiyor. Ama kalp atışları var sadece hareket 🧐