sliya30 benim de en başından beri bir hafta inde görünüyor 2 haftaya kadar normal kabul ediliyor daha fazla fark olursa gebelik şekeri falan olma riski yükseliyor gibimi normal kabul ediliyor onde yani nedenini bilmiyorum ben de eşim de hiç minyon tipler degiliz bize cekmis olabilir eşim de 4 kg doğmuş ben de 4 kg ye yakin dogmusum bi hafta onde olunca 3 bucuk falan doguyolqrmis diyorlar ama ne kadar dogru tabi bilemem doğunca gorecegiz