SevimBrkByrz Arkadaşlar 23 haftalık gebeyim 1 aydır bir kaşıntı başladı sormayın gitsin. Bacaklarımı yara yaptım kaşımaktan. Doktora gittim tüm tahlillerim normal çıkıyor ama artık dayanamıyorum uykularım bölünüyor. Bunu yaşayan var mı? Çözüm önerisi olan?
Edabykl SevimBrkByrz bacaklarınız kurumu acaba soyuluyor mu kuruluktan aşırı kaşınır çünkü oyleyse bolbol bacaklarinizi nemlendirin
Anne4142 SevimBrkByrz bir dönem ben de çok kaşıntı sorunu yaşamıştım doktorum cildiyeye yönlendirdi. Kan tahlillerim çok iyiydi. Kurdeşen(ürtiker) döktüğümü söyledi. Kortizollü krem kullandım geçti. Direk cildiye doktoruna git canım sen
minisinannesiiii SevimBrkByrz ayy ilk hamileligimde bende öyle oldum dogumdan 40 gün sonra geçti ne bebeğime bakabildim ne evime ne kendime psikolojim bozulmuştu yemin ediyorum bacaklarım kanıyodu kaşıntıdan tahlilerim de iyiydi meğerse cilt kuruluğu varmış sık sık banyo yapmayın bıttım sabunuyla yıkayın vücudunuzu bide ürepial diye krem var onu alın sürün günde 2 defa şimdi 24.haftadayim yine başladı kaşıntılar hemen aldırdım eşime iyi geliyo dua edersiniz valla
SevimBrkByrz Edabykl kurulukta var biraz soyulacak kadar değil ama pütür pütür kırmızılıklar oluştu. Krem sürüyorum daha çok kaşınıyorum 😔
Edabykl SevimBrkByrz kuruluktan bence asiri kasinir çünkü bendede o kuruluk var surekli nemlendiriyorum ozellikle bebe yagi bolbol suruyorum rahatlatiyor
beyzagl44 SevimBrkByrz bazen bendede oluyor kaşıntıyla karışık sızlama, hemen vazelin sürüyorum ve dokunmuyorum hic kaşıdıkca daha kötü oluyor. Çatlıyoruz muhtemelen. Tahlillerde bisey cikmadigina göre.
SevimBrkByrz Teşekkür ederim hepinize. Şekerim falan normal çıktı Nzdr hiç anlamıyorum. 1 ay sonra tekrar kontrolüm var Bi görüşeyim tekrar Ezel1323. Bende alayım o kremden çünkü mahvettim bacaklarımı minisinannesiiii
minisinannesiiii SevimBrkByrz benim bacaklarım öyle yaraydı ki aşırı kanıyodu hatta yara izleri baya bi zaman geçmedi o krem kaşıntımı geçirdi