Bsra19ogz ilk doğduğu 24 saat içinde yaşadım 2 gebeliktede sütüm yetmediği için aç kaldıkları için düşüyormuş en az 2 saate bir emzirmek veya mama takviyesi yapmam söylendi zaten ilk zamanlar mama meme gittik mama 4 saate birdi yani bi emzirdim 2 saat sonra mama sonra tekrar meme tekrar mama olarak öyle ayarlamam gerektiğini söylemişti doktorum