Umay255 Kizlar bebişim 12+5 çıktı cumartesi 13 haftalık olcak doktor biraz gıcık sizce cinsiyet ne soylemiyo ya merak et diyo tek lafı bayramdan sonra gel diyo 😡😁😁
TeoMom Happy_mami Ayku Sarahh Umay255 Yine ben daha önce sorduğum varsa kusura bakmasın 🙈 bu dünden bir görüntü 13+1 olduk ne dersiniz 🥰
MERVE_KRKMAZ63 Umay255 herkes karnıma bakarak erkek diyordu hislerimde erkek ti ama kız çıktı 😍 kızım olucak şimdi hayırlısı olsun yinede 🥰
Umay255 MERVE_KRKMAZ63 kuzum ben erkek hissediyom kızım olsada çok sevinirim ilk bebişim ama belli olmaması daha kötü 🤣🤣 çok meraklandim
hepoyleolurzaten Umay255 Ahahhaha aman önemli olan zaten en başta sağlıklı olması 😍 Bir iki haftaya tam belli eder kendini 🤍